Toleranta zero impotriva abuzurilor

Apelam la bunul simt si intelegerea celor care acceseaza serviciile medicale in cadrul Centrului de Diagnostic si Tratament Provita. Aceasta institutie aplica o politica de toleranta zero impotriva abuzurilor de orice natura (verbala, fizica, sau in mediul online) aplicate personalului, medicilor si/sau altor pacienti.

Intelegem ca, atunci cand pacientul nu se simte bine, acesta are nevoie de sa fie consultat si tratat cat mai repede posibil si avem implementate proceduri pentru a ne asigura ca acesta este vazut de medicul potrivit, la momentul potrivit. Pentru asta, avem nevoie de suportul dumneavoastra.

Urmatoarele tipuri de comportamente catre orice membru al echipei Provita sau catre alti pacienti sunt considerate necorespunzatoare si in consecinta nu sunt tolerate de Regulamentul Provita:

In situatia in care aveti nemultumiri de orice fel, va rugam sa va adresati unui membru al echipei de management.

*Art. 72: Dreptul la demnitate (1) Orice persoană are dreptul la respectarea demnităţii sale.
(2) Este interzisă orice atingere adusă onoarei şi reputaţiei unei persoane, fără consimţământul acesteia ori fără respectarea limitelor prevăzute la art. 75.
Art. 1349 alin 1 din noul Cod civil - Răspunderea delictuală
(1) Orice persoană are îndatorirea să respecte regulile de conduită pe care legea sau obiceiul locului le impune şi să nu aducă atingere, prin acţiunile ori inacţiunile sale, drepturilor sau intereselor legitime ale altor persoane.
(2) Cel care, având discernământ, încalcă această îndatorire răspunde de toate prejudiciile cauzate, fiind obligat să le repare integral.
Art. 1357: (1) Cel care cauzează altuia un prejudiciu printr-o faptă ilicită, săvârșită cu vinovăție, este obligat să îl repare.
Art. 1359: Autorul faptei ilicite este obligat să repare prejudiciul cauzat și când acesta este urmare a atingerii aduse unui interes al altuia, dacă interesul este legitim, serios și, prin felul în care se manifestă, creează aparența unui drept subiectiv.
Solicita o programare