Formular de evaluare a satisfactiei pacientului

Stimati pacienti,
in conformitate cu politica in domeniul calitatii a Centrului de Diagnostic si Tratament Provita, imbunatatirea serviciilor oferite dumneavoastra reprezinta o prioritate absoluta. Organizatia noastra doreste sa satisfaca pe deplin solicitarile si asteptarile dumneavoastra. Va rugam sa ne acordati putin din timpul dumneavoastra si sa completati acest formular.
Va multumim !
intrebarile marcate cu * sunt obligatorii.


Servicii medicale solicitate la clinica: *

1. Cum ati aflat de Provita? *

2. Cat de usor ati intrat in contact cu noi? *

Pe o de la 1 la 10, unde 1 inseamna foarte nemultumit si 10 inseamna foarte multumit, acordati note la intrebarile noastre.

3. Cat de multumit sunteti de comunicarea dintre noi si dumneavoastra? *

4. Cat de multumit sunteti de calitatea serviciilor oferite de noi? *

5. Cat de multumit sunteti de pretul serviciilor noastre? *

6. Cat de multumit sunteti de comunicarea cu personalul din receptia noastra? *

7. Cat de multumit sunteti de serviciile oferite de catre asistentii nostri? *

8. Cat de multumit sunteti de serviciile oferite de medicii nostri? *

9. Cat de multumit sunteti de locatie si ambient? *

10. Cat de multumit sunteti de respectarea drepturilor ca pacient? *

11. Cat de multumit sunteti de igiena si curatenie? *

12. Cat de multumit sunteti de timpul de asteptare? *

13. Cat de multumit sunteti de eliberarea rezultatelor? *

Intrebari aditionale pentru serviciile acordate in regim de Internare

14. Cat de multumit sunteti de atitudinea personalului de la biroul de internari si calitatea informatiilor primite? *

15. Cat de multumit sunteti de modul in care ati fost consultat de medicul curant (care v-a ingrijit in sectie)? *

16. Cat de multumit sunteti de tratamentul primit in perioada de spitalizare? *

17. Cat de multumit sunteti de respenctul si atentia cuvenita a medicului care v-a ingrijit? *

18. Cat de multumit sunteti daca medicul v-a comunicat diagnosticul pe intelesul dumneavoastra si a raspuns la intrebarile adresate? *

19. Cat de multumit sunteti daca medicul v-a comunicat diagnosticul pe intelesul dumneavoastra si a raspuns la intrebarile adresate? *

20. Cat de multumit sunteti daca medicul a manifestat interes in rezolvarea problemei medicale? *

21. Cat de multumit sunteti daca asistenta medicala a acrodat respectul si atentia cuvenita ? *

22. Cat de multumit sunteti daca asistenta medicala a acrodat respectul si atentia cuvenita ? *

23. Cat de multumit sunteti daca asistenta medicala a respectat orele de administrare a tratamentului recomandat de medic ? *

24. Cat de multumit sunteti daca asistenta medicala a raspuns la intrebarile adresate pe intelesul dumneavoastra si a manifestat interes in tratarea Dumneavoastra ? *

25. Cat de multumit sunteti daca ati primit informatii despre cum va decurge examinarea/interventia si riscurile aferente ? *

26. Cat de multumit sunteti daca ati primit informatii despre cum va decurge examinarea/interventia si riscurile aferente ? *

27. Cat de multumit sunteti daca ati primit informatii privind modul de administrare a tratamentului/medicamentelor si riscurile aferente ? *

28. Cat de multumit sunteti de calitatea meselor servite? *

29. Cat de multumit sunteti Calitatea conditiilor de cazare (dotare, facilitati) ? *

31. Cat de multumit sunteti daca ati fost informat la internare cu privire la regulile de comportament in spital? *

32. Cat de multumit sunteti daca ati fost informat la internare cu privire la regulile de igiena personala in spital? *

33. Cat de multumit sunteti daca ati fost intrebat/a daca aveti nevoie de asistenta spirituala? *

34. Avand in vedere prestatia Provita: *
DA NU
doriti continuarea colaborarii cu noi?
ne-ati recomanda?
35.Date demografice *

Sex: *

Varsta: *

Ultima scoala absolvita: *

Nu ati ales toate campurile!
Eroare la procesarea datelor!
Formularul a fost trimis cu succes!
Solicita o programare